ភាពសាមញ្ញ (SIMPLICITY)
យើងជឿជាក់លើគុណភាព ឬលក្ខខណ្ឌដែលងាយធ្វើ ឬងាយយល់សម្រាប់អតិថិជន បុគ្គលិក និងអ្នកពាក់ព័ន្ធទាំងអស់។ រាល់អ្វីៗក៏ដោយដែលយើងគិត យើងធ្វើ យើងផ្លាស់ប្តូរ ឬយើងច្នៃប្រឌិតថ្មី វានឹងមានលក្ខណៈសាមញ្ញ ងាយស្រួល។ យើងមានភាពសាមញ្ញ ប៉ុន្តែម៉ឺងម៉ាត់ និងមានការប្តេជ្ញាចិត្តខ្ពស់។